Doraźna administracja serwerami

Naprawimy Twój serwer, gdy dotknie go awaria. W ramach jednorazowego zlecenia poprawimy jego bezpieczeństwo i zoptymalizujemy jego wydajność, a czas ważności naszych pakietów godzin sprawia, że są idealne, gdy potrzebujesz wsparcia od czasu do czasu, ale nie zależy Ci na monitoringu i czasie reakcji.

Usuwanie awarii

Cóż, awarie się zdarzają. Bywa, że są to drobne niedogodności, które utrudniają pracę, czasem jednak są to poważne problemy, które mogą skutkować utratą danych, albo niedostępnością usług w kluczowym dla Ciebie momencie. Wiemy, że samo usunięcie awarii to nie wszystko – dlatego też dokładnie sprawdzamy jej przyczyny i skutki, oraz podejmujemy działania, które w miarę możliwości pozwolą w przyszłości uniknąć podobnych problemów.

Zabezpieczenie serwera

Kilkanaście lat pracy w tej branży wyostrzyło nasze zmysły na wszelkie zagrożenia bezpieczeństwa. Śmiało pisz o każdej porze, jeśli masz przypuszczenia, że ktoś się włamał do Twojego serwera lub potrzebujesz po prostu mieć pewność, że jest dobrze zabezpieczony. Podejdziemy do Twojego zgłoszenia priorytetowo i w możliwie krótkim czasie dopniemy wszystkie kwestie związane z bezpieczeństwem na ostatni guzik.

Poprawa wydajności

Twoja firma stała się ofiarą własnego sukcesu i serwer nie nadąża z przetwarzaniem kolejnych zapytań od klientów? Szykujesz wyprzedaż i chcesz mieć pewność, że Twoja infrastruktura podoła? A może zbliża się całotygodniowy Black Friday? Żadne z tych wyzwań nie stanowi dla nas problemu. Wiemy, że niemal każdy krztuszący się serwer ma całkiem spory zapas mocy, który trzeba wydobyć. Umiemy zdiagnozować wąskie gardła w Twojej aplikacji i sprawić, że przestaną wyczerpywać zasoby. A do tego mamy doświadczenie w budowaniu skomplikowanych, wielopoziomowych i wysokowydajnych infrastruktur.

Migracje

Zorientowałeś się właśnie, że koszt dzierżawy serwera, który zamówiłeś 3 lata temu jest znacznie większy, niż koszt wynajmu nowszego, szybszego i pojemniejszego serwera? Potrzebujesz wsparcia z instalacją, konfiguracją, zabezpieczeniem i zoptymalizowaniem nowej maszyny? A na koniec potrzebujesz, by ktoś dokładnie, sprawnie, bezproblemowo przeniósł wszystkie strony, pliki, bazy danych i pocztę? A na dodatek chciałbyś to przeprowadzić w weekend, by mieć pewność, że nie skomplikuje to życia Twoim pracownikom? Odezwij się, a ustalimy koszt i termin.

Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?

Krok 1: Porozumienie o zachowaniu poufności

Krok 2: Analiza potrzeb klienta

Krok 3: Indywidualna Wycena

Krok 4: Podpisanie umowy

Zaczynamy od podpisania porozumienia o zachowaniu poufności, które definiuje zakres przekazanych informacji i kary za ich ujawnienie. Dzięki temu możesz swobodnie przekazać nam informacje dotyczące Twoich potrzeb, Twojej obecnej infrastruktury i mieć świadomość, że wykorzystamy je tylko w celu sporządzenia wyceny i umowy.
Ustalamy z Tobą, jakie są Twoje oczekiwania. Czasem to proces kilkuminutowy: “Serwer nie działa, zrobicie coś?”, a czasem gdy potrzeba zaplanować dużą infrastrukturę, wielotygodniowy. Na tym etapie z grubsza szacujemy czas potrzebny na wykonanie zleconych prac. Im więcej szczegółów podasz, tym wycena będzie dokładniejsza
Gdy znamy Twoje potrzeby, przygotowujemy dla Ciebie ofertę. Szacujemy ilość godzin, które będziemy musieli poświęcić, podając orientacyjne widełki. Zazwyczaj mieścimy się w ich środku, czasem jednak pojawiają się po drodze nieprzewidziane problemy.
Kończymy zawarciem umowy: zawiera zakres ustalonych prac, stawkę za godzinę pracy i informacje o postępowaniu reklamacyjnym. Do umowy zawarty jest też kosztorys. Reguluje też kwestie związane z prawami autorskimi i RODO, bezpieczeństwem informacji i karami umownymi.

Ile to kosztuje?

Oferujemy dwie różne formy rozliczeń. Jeśli chcesz, możesz rozliczyć się po wykonaniu przez nas prac. Wystawimy Ci wtedy fakturę VAT z tygodniowym terminem płatności. Jeśli natomiast okaże się, że prac będzie więcej, wtedy zachęcimy Cię do płatności z góry. Oferujemy pakiety 5, 10 i 20h, przy czym im większy pakiet, tym cena za jedną roboczogodzinę jest niższa. Po zakończeniu prac wyślemy Ci podsumowanie z informacją ile czasu na nie poświęciliśmy, oraz ile pozostało Ci w pakiecie. Co ważniejsze, w przeciwieństwie do rozliczenia z dołu, tutaj nie liczymy każdej rozpoczętej godziny, a rozliczamy się z dokładnością do 5 minut.

Pamiętaj, że pakiet możesz wykorzystać w określonym czasie od jego zakupu, ale prace mogą być wykonane na dowolnej ilości serwerów. Miej jednak na uwadze, że w tym wypadku nie oferujemy określonego czasu reakcji tak jak w obsłudze abonamentowej. Staramy się jednak, byś nie pozostawał sam na sam z awarią zbyt długo.

Po wykonaniu prac

Tę formę rozliczeń proponujemy w sytuacji, gdy współpracujemy okazjonalnie (np. usuwamy awarię) i nie jesteśmy w stanie przewidzieć ile dokładnie nam to zajmie. Aby skorzystać z tej formy rozliczeń musisz mieć aktywną działalność gospodarczą na terenie Polski albo wcześniejszą współpracę z nami na koncie.

Rozliczenie z góry

Tę formę rozliczeń proponujemy w sytuacji, gdy jesteśmy w stanie zaplanować zakres prac, albo wiesz, że będziesz regularnie korzystać z naszej pomocy w przyszłości. Jest to też nasza preferowana forma rozliczeń przy pierwszej współpracy.

PAKIET

Cena netto

Cena roboczogodziny

Ważność pakietu

5 godzin

650 PLN

130 PLN

6 miesięcy

10 godzin

1200 PLN

120 PLN

12 miesięcy

20 godzin

2000 PLN

100 PLN

24 miesiące

Potrzebujesz indywidualnej wyceny?

Masz nietypowe zlecenie? Zakładasz że zlecone prace mogą zająć więcej niż 20 godzin? Wycena wymaga zapoznania się z dokumentacją?
Skontaktuj się z nami